0700 18 338
за консултации от понеделник до петък

 

Всички категории

Често задавани въпроси

  • Как се използва код за отстъпка?

    КАК СЕ ИЗПОЛЗВА КОД ЗА ОТСТЪПКА?

     

    Ако имате код за отстъпка можете да го използвате само когато поръчката се прави по Интернет през нашия сайт. Необходимо е да следвате няколко лесни стъпки, както е описано по-долу. Моля имайте предвид, че кодовете са невалидни при обаждане по телефона или чрез "Лесна поръчка". 

     

    Стъпки за използване на ПРОМО КОД:

    1. Изберете желания от Вас продукт и натиснете върху големия червен бутон "КУПИ" (снимка 1)

    2. След това въведете кода в полето и натиснете върху "ПРИЛОЖИ" (снимка 2)

    3. След като е въведен кода отстъпката ще се генерира автоматично (снимка 3)

    4. Завършете поръчката като натиснете върху бутона "ЗАВЪРШИ ПОРЪЧКАТА", за финализиране (снимка 3)

     

    ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ

    *Кодовете са с ограничен срок на валидност, затова, ако имате код използвайте го възможно най-бързо.

    *В зависимост от промоцията, е възможно Кодовете да не важат за всички продукти, т.е. има някои продукти, за които не можете да ползвате код за отстъпка.

    *В зависимост от промоцията, е възможно Кодовете за отстъпка да не могат да се използват за продукти, които вече са с намалена цена.

    *Кодовете не могат да се използват за стари поръчки, които вече са завършени.
     

     


     

     

     

  • Как да направя поръчка без регистрация?

    Как да направя поръчка без регистрация?

    Избирате бутон "Бърза поръчка"

    Попълвате полетата и натискате бутона "Завърши поръчката"

  • С кои куриерски фирми работите?

    • Technoarena използва услугите на куриерски фирми SPEEDY и TRANSPRESS.
    • Дребни уреди се изпращат със SPEEDY, а по-едрите с TRANSPRESS
    • В зависимост от населеното място можем да изпратим уреди и с транспорт на нашата фирма, до избран от Вас адрес.

  • Безплатна ли е доставката?

    • Доставката е безплатна за всички поръчки на стойност над 50 лв. без значение от населеното място!
    • Цената за доставка при поръчки под 50 лв. е 3.90 лв.

  • За колко време е доставката?

    • Доставката е от 2 до 5 работни дни (в зависимост от населеното място и графика на куриера за него).

  • Мога ли да кандидатсвам на изплащане?

    Да! работим с

     

    • БНП париба лични финанси
    • Unicredit Consumer Financing
    • TBI BANK

     

    Можете да кандидатсвате, като отворите страницата на продукта, който искате да закупите на изплащане и натиснете бутона "Купи на лизинг" (снимка 1)

    Следващата стъпка е да изберете лизинговата компания и плана за изплащане. След като сте направили това натискате бутона "КУПИ" (снимка 2)

     

  • Как мога да платя?

    • Наложен платеж (плащане в брой при доставката)
    • Банков превод
    • Плащане с кредитнa/дебитнa картa
    • На изплащане

  • Ще получа ли касова бележка при плащане с наложен платеж?

    При наложен платеж заплащате на куриера при доставка и получавате от куриера разписка за пощенски паричен превод. Запазете тази разписка, която ще служи за отчитане на продажби на стоки или услуги (съгласно чл. 3, ал. 1 от Наредба № Н-18 от 2006 г. от Министерството на финансите), като касова бележка.

  • Мога ли да върна уред, който съм закупил онлайн?

    Моля да се запознаете с условията за връщане на стока и общите условия на сайта.

    ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

    ОБЩИ УСЛОВИЯ

     

  • Как мога да се свържа с вас?

    Technoarena.bg 0700 18 338 , 0893 346940  

    Отдел Счетоводство: 0878 673165  

    Отдел Сервизна дейност: 0878 343 043  

    Работно време: 8.30 - 17.30 ч. в делнични дни 

    *Телефоните отговарят всеки работен ден от 8:30 до 17:30 ч.

  • Къде имате магазини?

  • Как да се регистрирам?

    Възвеждате своя имейл адрес и парола и натискате бутона "регистрация"

  • Какво трябва да направя в момента на доставката?

    При получаване на пратката я отворете и огледайте хубаво, пред куриера, за транспортни щети. Ако установите такава щета, изискайте от куриера да издаде констативен протокол за увредена пратка и да вземе повредения уред, а ние ще Ви доставим друг.
    Към уреда трябва да намерите:
    -гаранционна карта (вътре в опаковката на уреда или залепена в плик върху опаковката)
    -касова бележка, издадена от куриерската служба при плащане в брой при наложен платеж под формата на „Разписка за пощенски превод"
    -фактура-можете да я намерите в плик залепен на опаковката на уреда; в електронната си поща или да я получите като отделна пратка документи

  • В кои случаи НЕ мога да върна получена стока?

    -за стоки, изработени и/или преработени съобразно изискванията на клиета или по негова индивидуална поръчка

    -за стоки, чиято гаранция е била вече регистрирана в сайта на производителя

    -за стоки, които са разпечатани след доставката и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето

  • На какъв адрес мога да върна продуктите?

    гр. Плевен, ул. Кара Кольо 6, фирма Еврлокус-99

    Ако имате въпроси се обадете на телефон 0700 18 338

    Моля използвайте формуляра за връщане на стоки, който можете да намерите ТУК

  • Доставяте ли стоки в чужбина?

    Доставката на стоки, извън територията на Република България е за сметка на клиента. След заплащане по банков път на стоката и доставката, уредът се изпраща за страната и адреса, посочен в поръчката.

Сравнение на продукти
Powered by Cloudcart
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки