0700 18 338
за консултации от понеделник до петък

 

Всички категории

Доставка

Не трябва да се притеснявате за доставката на вашите продукти от TechnoArena. Te ще бъдат доставени до Вашия дом.

Ние се стремим да доставим продуктите Ви възможно най-бързо! 

Ако продукта, който искате го имаме наличен, ние ще ви го доставим от 2 до 5 работни дни напълно безплатно /в зависимост от графика за посешения на населеното място от куриера/.

!!! Забележка: Стоката се изпраща  след потвърждение от наш сътрудник по телефон или имейл! Ако нямаме наличен продукта, ще бъдете уведомени допълнително от нашите консултанти за точната д­ата за получаване на продукта.

Доставките се извършват в цялата страна , като доставката е абсолютно БЕЗПЛАТНА за поръчки на стойност НАД 30 лв.

За поръчки на стойност ПОД 50 лв. - цената на доставката е 3.90 лв.

!!! Когато клиент е направил поръчка и тя е потвърдена и изпратена чрез куриерската фирма , клиентът има право да откаже получаването на продукта/те/ , но транспортните разходи в обратна посока са за сметка на клиента по стандартна тарифа на съответната куриерска фирма,в зависимост от теглото на уреда и населеното място.
!!! Важно! Разноските по връщане на стока са за сметка на купувача. 

Всички поръчки се приемат и обработват в деня на получаването им. Поръчки направени в празнични дни се обработват в първия работен ден.Поръчките за страната, се изпращат експресно . 

Поръчаните продукти, ще бъдат доставени на посочения от Вас адрес /Уредите се доставят до пред вход!/, освен ако не са до поискване от офиса на куриера.

Доставката се приема от купувача, или от друго лице намиращо се на адреса, което e предварително записано още при поръчка и представено неговото име което  заплаща стоката. 

Преглед на стоката. Рекламации 

!!! Важно! При получаване на пратката трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката или възможни външни дефекти. 
При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка. 
Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообразни екземпляра.

Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по - късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.

Сигурност при онлайн пазаруване! 

Ние ще Ви изпратим продукта чисто нов, в оригинална опаковка с цялата съпътстваща го документация, гаранционна карта, касова бележка или фактура. 
Ние пазим стриктно Вашите лични данни и не допускаме трети лица да имат достъп до тях. 
Ние гарантираме всички Ваши права, предвидени в Закона за Защита на Потребителите и Ви насърчаваме да бъдете активни потребители! 
Ние не начисляваме скрити такси! Ние никога няма да изискваме от Вас повече пари, отколкото е стойността, посочена на Вашата поръчка! 
Ние ще Ви се обадим преди да изпратим избраната от Вас стока, за да ви дадем допълнителна информация и да се уверим, че всичко по направената заявка е наред. 




Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки